دستگیری بازرس قلابی رانندگان اتوبوس‌رانی در مشهد اختصاص ۴۶۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به بافت فرسوده مشهد و ادامه خط ۳ مترو مروری بر ورود رشته روان‌شناسی به مشهد و ایجاد نخستین مراکز رسیدگی به بیماری‌های روحی استاندار خراسان‌رضوی: شورا‌ها نماد حضور مردم در مدیریت کشور هستند وضعیت دیزدر، باز هم پیچیده‌تر | حق و حقوق بهره‌بردار هم به ابهامات پرونده معدن دیزدر اضافه شد نژادحسین: توسعه ورزش حاشیه شهر، در دستور‌کار شورای اسلامی است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: کار شورا یک فضیلت انسانی است نائب رئیس شورای عالی استان‌ها: باید نگاه ساختار سیاسی ما به شورا‌ها تغییر کند اعمال قانون ۱۸۵۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری سی‌وسومین نشست مدیران عامل سازمان‌های سیما و منظر کلانشهر‌های کشور در مشهد راهبرد‌های شورای ششم با تمرکز بر مردم پیش‌بینی بهره‌برداری از بوستان بانوان طرق تا پایان سال ۱۴۰۳ کیفیت هوای کلانشهر مشهد در آستانه وضعیت هشدار قرار گرفت (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) انتخاب شورا‌ها گامی به سوی تحقق کامل قانون اساسی است نظری: شوراها برآمده از اراده مردم و زمینه‌ساز حضور آنها در اداره امور هستند اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | نژاد حسین: هدف گذاری دقیق عمرانی در شورای ششم، یک خواست آگاهانه برای مردم بود ویدئو | منصوریان: نسخه مترقی فرهنگسراها با هدف رفع مشکلات مردم در شورای ششم ارائه شد ویدئو | علیزاده: افزایش بودجه مناطق کم برخوردار در شورای ششم امید آفرین بود
سرخط خبرها

بهره‌برداری از درگاه جدید خدمات اینترنتی شهرداری مشهد

  • کد خبر: ۸۳۷۴۰
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
بهره‌برداری از درگاه جدید خدمات اینترنتی شهرداری مشهد
مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری مشهد گفت: ضرورت استفاده از خدمات الکترونیک در مجموعه شهرداری قابل کتمان نیست، خصوصا پس از شیوع ویروس کرونا این ضرورت شدت پیدا کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد جواد رجائیان، مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری مشهد گفت: برای بهینه سازی خدمات و با هدف سهولت دسترسی مجاوران و زائران به خدمات شهرداری مشهد درگاه اینترنتی به آدرس Sm.mashhad.ir طراحی شده است.
وی اضافه کرد: خدمات الکترونیک در شهرداری مشهد دارای قدمت بیش از ۱۰ سال است و در حال برنامه ریزی برای بهینه سازی خدمات در جهت تسهیل دسترسی هستیم. در حال حاضر یک درگاه اینترنتی با هدف سهولت دسترسی شهروندان به خدمات شهرداری مشهد به آدرس Sm.mashhad.ir طراحی شده است.

مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری مشهد با اشاره به اینکه تمامی خدمات شهرداری پس از بهینه سازی و به روز رسانی در این وب سایت قرار می‌گیرد، اظهار کرد: شهروندان برای دریافت خدمات می‌توانند در این درگاه ثبت نام کنند که جهت سهولت دسترسی فرآیند کار نیز ساده سازی شده است.

رجائیان تصریح کرد: همچنین کد پیگیری برای هر درخواست ایجاد شده که شهروندان می‌توانند درخواست خود را پیگیری کرده و در صورت مشکل با پشتیبان‌های آنلاین در ارتباط باشند.

وی ادامه داد: تاکنون خدماتی از قبیل انواع استعلامات شهرسازی، پروانه ساختمانی و خدماتی از سایر حوزه‌های عملکردی شهرداری همانند حوزه حمل و نقل، فضای سبز و خدمات شهری بهینه سازی شده و... در این درگاه بارگذاری شده است.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->